banner

Často kladené otázky (F.A.Q.)

Jsme k dispozici

Můžete nás kontaktovat od pondělí do pátku od 09:00 do 18:00.

Zavolejte nám telefonicky +420 844 701 702 nebo pošlete e-mail na info@orextravel.cz.

Odpověď na Vaši otázku můžete nalézt níže v našich „Často kladených otázkách“. V případě dalších dotazů Vám rádi poradíme na výše uvedených kontaktech.

Často kladené otázky (FAQ) o cestovní kanceláří Orex Travel 

Odpovídáme na nejčastější dotazy týkající se Vaší rezervace a cestování s cestovní kanceláří Orex Travel. Klikněte na požadovanou oblast a vyhledejte odpověď na svou otázku.

 

Otázky týkající se rezervace

Jaké služby jsou součástí mého zájezdového balíčku?
Váš cestovní balíček zahrnuje: zpáteční letenku, odbavení zavazadla, skupinový autobusový transfer do/z hotelu, delegátské služby CZ/SK delegáta, ubytování v hotelu, který jste si rezervovali s vybraným typem stravování. Pokud máte zájem o soukromý transfer, obraťte se, prosím, na naše rezervační oddělení.
Ještě jsem neobdržel potvrzení rezervace. Jak si mohu být jistý, že je moje rezervace potvrzena?
V den rezervace či následující den bude na Vaši e-mailovou adresu automaticky zasláno potvrzení Objednávky. Pokud jste neobdržel email s s potvrzením rezervace, kontaktujte prosím naše rezervační oddělení.
Jaké podmínky platí pro zrušení rezervace?
Zájezd je možné zrušit zdarma do 24 hodin od provedení rezervace. Pečlivě se seznamte se Všeobecnými smluvními podmínkami, kde najdete podrobné informace o podmínkách zrušení zájezdu.
Pečlivě se seznamte se Všeobecnými smluvními podmínkami, zde najdete podrobné informace o podmínkách změny jména či příjmení.
Pečlivě se seznamte s podmínkami organizované cestovní smlouvy, zde najdete podrobné informace o podmínkách změny jména/příjmení.

 

Otázky týkající se platby

Kdy musím rezervaci uhradit?
Do 24 hodin po objednání je vyžadována záloha a zbývající částku je nutné uhradit nejpozději 21 dní před plánovaným odletem, pokud nejsou žádné jiné zvláštní podmínky. Platební plán uvidíte ve své smlouvě o zájezdu.
Jak mohu rezervaci uhradit?
Za zájezd organizovaný cestovní kanceláří Orex Travel můžete zaplatit bankovním převodem.

 

Obecné otázky

Kde si mohu zakoupit zájezd?
Zájezd si můžete zakoupit u nás či v jedné z cestovních agentur spolupracujících s naší cestovní kanceláří Orex Travel.
Co by měl mít cestující s sebou na zájezd?

Potřebné dokumenty:

  • Osobní doklad: pas / občanský průkaz
  • Cestovní doklady vystavené cestovní kanceláří (ubytovací vouchery)
  • Cestovní pojištění
Co dělat, když jsem při nákupu zájezdu uvedl/a nesprávné telefonní číslo, e-mailovou adresu, nebo jiné údaje?
V takovém případě musí cestující kontaktovat cestovní kancelář nebe cestovní agenturu, kde svůj zájezd zakoupil.
Co je charterový let? Jak se liší od běžného?
Charterové lety rezervuje cestovní kancelář od letecké společnosti. Letenky jsou prodávány pouze cestovní kanceláří jako součást zájezdového balíčku. Časy letů uvedeny v době rezervace nejsou konečné a mohou se změnit. Proto žádáme cestující, aby vždy zkontrolovali čas odletu 24 hodin před plánovaným letem.
Co je palivový příplatek?
Palivový příplatek je možný příplatek, který stanovuje letecká společnost. Je to příplatek za náklady spojené se zvýšením ceny leteckého paliva. Další informace najdete ve Všeobecných smluvních podmínkách.